Blog
33. rođendan Marquis Intelligence
Na 33. rođendan Marquis Intelligence zapitali smo se šta simbolizuje sam broj 33. Otkrili smo da u numerologiji, broj 33 važi za najviši među takozvanim glavnim brojevima. On simbolizuje univerzalnu ljubav, duhovnu zrelost, sposobnost da se vizije sprovedu u delo. Za poslovni kontekst, on se često vezuje za najviši potencijal ostvaren kroz istrajnost, mudrost i odgovornost.
Upravo mudrost, odgovornost i snaga opisuju 33. rođendan Marquis Intelligence.
Trnovit početak
Mnoge svetske kompanije nisu odmah počele rad sa onim po čemu su danas poznate. Nokia je proizvodila toalet papir. Samsung je trgovao ribom. A Siemens je započeo kao mala radionica za telegrafske uređaje.
Iako se ne može meriti sa pomenutim kompanijama, i Marquis Intelligence je, kao i one, započeo put u sasvim drugoj oblasti – od međunarodne trgovine proizvodima specijalne namene: sintetičkim uljima i papirima visokog kvaliteta. Svaki korak napretka bio je praćen dubokim razumevanjem i tehničkim znanjem.
Speciality, no commodity
„Speciality, no commodity“, kako često kaže Vladimir Janaćković, osnivač i CEO Marquis Intelligence, je ono čemu je preduzeće ostalo verno. „Bila je to, i ostala, naša nit vodilja, jer smo birali ono što zahteva razumevanje, a ne brzinu. Ono što traži znanje, a ne pakovanje. Nešto što je potrebno svima, ali nije za svakoga. I pri tome je ključno za one koji znaju šta traže.” dodaje on.
>>POGLEDAJTE TAKOĐE: Nesvakidašnji jubilej vredan respekta
>>POGLEDAJTE TAKOĐE: Poslovna 2024. godina za Marquis Intelligence
- rođendan Marquis Intelligence je dočekao prepoznatljiv po vazduhu, ali kako se to dogodilo?
Prelomni moment
Prelomni trenutak desio se 2005. godine. Bila je to spoznaja značaja vazduha i sve većih zahteva da se on prečisti. O vazduhu se i dalje nedovoljno zna – jer se uzima zdravo za gotovo.
Danas je vazduh u fokusu nauke, tehnike i tehnologije. Pokazano je da zagađen vazduh ima veoma loš uticaj na čovekovo zdravlje i dužinu života, dok čist vazduh doprinosi kvalitetu življenja, zdravlju, dužini života, komforu, pa čak i uspešnosti poslovanju.
Zato je bavljenje prečišćavanjem vazduha oduvek bilo i ostalo pravi izazov.
Tako je Marquis Intelligence pronašao svoju misiju – vazduh, jer vazduh je život.
Prodavci magle
Prve aplikacije bile su u Telekomu, Tedoxinu, restoranu Madera. A među najznačajnijima, koja je trasirala put uspeha Marquis Intelligence je ona u fabrici „Dijamant”, Zrenjanin. To je bila i najveća među tim prvim aplikacijama. Vrlo zahtevna i obimna za malo preduzeće. Projektovanje svih strukovnih projekata za instalaciju elektrostatičkog filtera, sa sistemom rekuperacije toplote, prikupljanja i izdvajanja pepela, kontinualnog merenja emisije čestičnog zagađenja. Ovo postrojenje i danas uspešno radi posle gotovo dve decenije.
Bilo je mnogo anegdota koje se u preduzeću prepričavaju. Jedna od njih je bila na samom početku kada je direktor banke sa kojim su predstavnici Marquis Intelligence imali zakazan sastanak pitao zajedničkog prijatelja „A da oni ne prodaju maglu?”.
Međunarodna prepoznatljivost
Projekti su se nastavljali, a sa njima i rast preduzeća. Ne toliko u broju zaposlenih, ali u znanju i spektru aktivnosti u oblasti obrade vazduha da – i to značajno.
Ubrzo su tih prvih godina usledili projekti železara Split i US Steel Smederevo. Kasnije je došao niz projekata u prehrambenoj industriji Meggle, Carnex, Neoplanta, Knjaz Miloš.
Ne treba zaboraviti ni projekte u zdravstvenim ustanovama poput Kliničkog centra Vojvodine, opšte bolnice u Subotici, Instituta u Sremskoj Kamenici, Kliničkog centra i kardiohirurgije u Nišu i mnogih drugih.
Na međunarodnoj sceni preduzeće jača od 2012. godine, a više o tome možete pročitati u tekstu pod naslovom „Znanjem i iskustvom do međunarodne prepoznatljivosti“.
Kasnije, sa pojavom pandemije COVID-19 Marquis Intelligence dobija poziv i organizuje vebinar za čuveni Atkins u Londonu. Od značajnih objekata izvedenih u inostranstvu izdvajaju se kazino „Flamingo” u Makedoniji, Restoran „Maya Bay” u hotelu Reagent u Tivtu, Crna Gora i hotel „Beaumont” u Londonu. čije rešenje Marquis Intelligence je dobilo nagradu The Best in Tech za Veliku Britaniju.
Ipak po ozbiljnosti i zahtevima izdvaja se aerodrom LCY u Londonu gde je Marquis Intelligence prisutan godinama i sa većim brojem instalacija.
>>POGLEDAJTE TAKOĐE: Top 5 projekata Marquis Intelligence-a u 2024. godini
>>POGLEDAJTE TAKOĐE: 5 najboljih projekata Marquis Intelligence-a u 2023. godini
Šta je 33. rođendan Marquis Intelligence doneo?
Razvoj se nastavio. Danas, kada proslavlja 33. rođendan Marquis Intelligence je prepoznatljiv ne samo na sceni regiona, već i šire na međunarodnoj sceni.
Ako bi poslovna godina mogla da nosi simbol, protekla bi bila označena sa 33, jer je to za Marquis Intelligence bila godina:
- Mudrih izbora:
Razvoj dugoročnih odnosa sa arhitektama, investitorima i operaterima objekata koji znaju da je vazduh – pitanje reputacije. - Odgovornog rasta:
Učešće na stručnim kongresima, edukacije (Harvard, Sandler, Hinge Marketing…), širenje mreže saradnje i jačanje partnerstava. - Snage da se kaže ne:
Onima koji traže brzinu bez kvaliteta, ili opremu bez razumevanja procesa. To je možda teži put, ali je to pravac Marquis Intelligence. - Vidljivosti nevidljivog:
Intenzivna komunikacija o važnosti čistog vazduha.
Projekat kojim je zatvorena 33. godina poslovanja
Tržišta se menjaju. Tehnologije evoluiraju. Ne menja se predanost i ozbiljnost tima Marquis Intelligence prema onome što radi.
Zato se kupci stalno vraćaju Marquis Intelligence. Tako je i sa hotelom Hilton u Beogradu. Od otvaranja, pa do sada za 7 godina napravljeno je 7 lepih i različitih rešenja za prečišćavanje vazduha. Poslednja je završena pre par dana – obrada vazduha u kantini i to je poslednji projekat koji smo završili pre proslave 33. rođendana.
Šta dalje?
Planova za budućnost ne nedostaje. Jasno je u kom pravcu ide Marquis Intelligence – ka većoj dostupnosti kvalitetnog vazduha, većoj osvešćenosti tržišta i još snažnijem povezivanju sa ljudima koji razumeju suštinu.
Trideset tri godine iskustva ne nose senzaciju, ali ostavljaju neizbrisivi trag. Trag vrednosti koje nisu bile odgovor na trend, već na uverenje. Trag poverenja koje se ne gradi kampanjama, već doslednošću.
„Nastavićemo da razvijamo rešenja za obradu vazduha, koja čine prostore boljim mestima za život i rad, jer sa Marquis Intelligence se zdravije i lakše diše.” napominje Vladimir Janaćković.
Više o ovom jubileju pročitajte na portalu PR Objave.
Srećan 33. rođendan Marquis Intelligence!
Ovaj tekst je deo serije objava kojima se prezentuju rad i rezultati poslovanja Marquis Intelligence. Dokument broj: MI-PROM-25.011 33. rođendan Marquis Intelligence.